Polityka prywatności
Korzystając z
naszych usług wynajem i sprzedaż apartamentów powierzasz nam swoje
informacje.
Polityka prywatności służy
jako pomoc w zrozumieniu, jakie dane zbieramy i w jakim celu oraz do czego je
wykorzystujemy. Te informacje są ważne, dlatego prosimy o dokładne zapoznanie.
Kto jest administratorem danych?
Administratorem Twoich danych
osobowych jest HomeRentals.pl
Dla zachowania bezpieczeństwa
danych osobowych przetwarzanych przez firmę, zapewniamy ścisłe przestrzeganie
obowiązujących przepisów prawa dotyczących prywatności użytkowników i ochrony
ich danych osobowych. Zapewniamy gwarancje wdrożenia odpowiednich środków
technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy dane, które
podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania z Umowy. Gromadzone dane osobowe
obejmują wszelkie informacje udostępniane tak w zawartej umowie, jak i na
dalszych etapach trwania umowy , w tym przede wszystkim: imię, nazwisko, adres,
adres e-mail, numer telefonu, nr PESEL, nr dowodu osobistego.
Administrator danych oraz jego dane kontaktowe
Jest to osoba, z którą można
się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Jeżeli chcesz
skontaktować się z administratorem ochrony danych skorzystaj z danych
kontaktowych wskazanych poniżej:
Adres korespondencyjny:
ul. Krzycka 80a/1
53-020 Wrocław
E-mail: biuro@homerentals.pl
Jakie są cele oraz podstawy prawne przetwarzania
Twoich danych osobowych i przez jaki okres będą przetwarzane?
Podstawy prawne przetwarzania
Twoich danych w poszczególnych celach są następujące:
- Cele przetwarzania
danych:
wykonanie umowy na linii Administrator – użytkownik (tymi
umowami są najczęściej regulaminy, które akceptuje Użytkownik przed
skorzystaniem z danej Usługi), w tym świadczenie Usług na rzecz
Użytkowników, w tym także dopasowywanie Usług do potrzeb Użytkowników, analizowanie
i udoskonalanie Usług oraz zapewnianie bezpieczeństwa Usług (dalej „wykonanie
Usług”)
Podstawy prawne:
art. 6 ust. 1 lit b) RODO – niezbędność do wykonania
umowy, której stroną jest Użytkownik
Okres przetwarzania:
do czasu wygaśnięcia danej umowy pomiędzy Tobą, a
Administratorem, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane
również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub
wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych,
rozliczeniowych, w celu dochodzenia roszczeń lub przetwarzanie danych
osobowych, które wynikają z aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do
Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Cele przetwarzania
danych:
pomiary statystyczne (dalej „statystyka”)
marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach
marketingowych) produktów i usług administratora (dalej również
„marketing własny”).
Podstawy prawne:
art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadniony interes
administratora.
Okres przetwarzania:
do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu
- Cele przetwarzania
danych:
marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w
celach marketingowych) dotyczący produktów i usług podmiotów trzecich
(dalej również „marketing cudzy”).
Podstawy prawne:
art. 6 ust. 1 lit. a) – dobrowolna zgoda
Okres przetwarzania:
do czasu wycofania zgody
- Do jakich odbiorców
przekazywane będą Twoje dane osobowe?
W zakresie niezbędnym do
realizacji na Twoją rzecz usługi. Podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na
podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania w razie zgłoszenia przez
organ żądania na odpowiedniej podstawie prawnej (np. dla potrzeb toczącego się
postępowania karnego).
Jakie są Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych
osobowych?
Przysługują Ci następujące
prawa w związku z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych:
·
prawo dostępu do
Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
·
prawo żądania
sprostowania danych,
·
prawo do
usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
·
prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
·
prawo do
ograniczenia przetwarzania danych.
Jeżeli Twoje dane są
przetwarzane na podstawie zgody możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
·
prawo do
wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie
zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Jeżeli Twoje dane są
przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są
niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych
praw:
·
prawo do
przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich
danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym
się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi
danych.
W celu skorzystania z
powyższych praw należy skontaktować się ze Administratorem. Usunięcie danych
osobowych nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
Informacja o „cookies”
Cookies i inne podobne technologie
Podmiotem zamieszczającym
informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych
technologii w urządzeniu końcowym Gościa (np. komputerze, laptopie, smartfonie,
Smart TV) oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator oraz podmioty
współpracujące. m.in. partnerzy świadczący usługi analityczne, reklamodawcy,
twórcy aplikacji, sieciowe agencje reklamowe (dalej będziemy używać skrótu
„Podmioty zamieszczające”).
Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe,
które przechowywane są w urządzeniu końcowym serwisów Gościa. Cookies zazwyczaj
zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas
przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki
cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest
ustalana tożsamość użytkownika.
Strona internetowa Administrator może umieścić plik cookie w przeglądarce,
jeśli przeglądarka to umożliwia. Co ważne, przeglądarka zezwala stronie
internetowej na dostęp jedynie do plików cookies umieszczonych przez tę stronę,
a nie do plików umieszczonych przez inne strony internetowe.
Dlaczego z tego korzystamy?
Korzystamy z plików cookies i
innych podobnych technologii w celach:
·
świadczenia
usług;
·
dostosowywania
zawartości serwisów i aplikacji do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji
korzystania ze stron internetowych; np. pliki cookies pozwalają w szczególności
rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową
dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
·
tworzenia
statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze
serwisów i aplikacji, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
·
utrzymania sesji
Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi na każdej
podstronie internetowej danego serwisu i aplikacji ponownie wpisywać loginu i
hasła;
·
prezentacji
reklam, m.in. w sposób uwzględniający zainteresowania Użytkownika czy jego
miejsce zamieszkania (indywidualizowanie przekazu reklamowego) i z gwarancją
wyłączenia możliwości wielokrotnego prezentowania Użytkownikowi tej samej
reklamy;
Podkreślamy, że nie używamy
tej technologii w celu „śledzenia” lub identyfikowania użytkowników,
a wyłącznie dla wygody i w celu świadczenia usług na jak najwyższym poziomie.
Używamy technologii LS np. w celu zapamiętania ustawień, zachowania
konfiguracji radia lub zapamiętania danych na temat zarekomendowanych wpisów.